torsdag 10. november 2011

Referat spillermøte Junior 2012

27 gutter stilte på spillermøte på Frogn VGS. Lett blanding av gutter fra årskullene 93-94 og 95 som danner neste års juniorstall følgende ble fortalt;

Junior-trenere for sesongen 2012 blir Iver, Kjetil og Per (vi leter etter en nr.4) I tillegg er Rolf, hjelpetrener.
Støtteapparat er Claes, Jørn og Lasse. Her kommer vi til å trenge flere.
Nå er det treningsfri frem til 5 des.
Treningstider blir mandag,torsdag og fredag klokken 16.00 samt søndag 18.00. I tillegg har de som går på toppidrett 2 skoleøkter (tirsdag og fredag) ALLE TRENER SAMTIDIG!
Vi melder på 2 lag i neste års serie.
Jr. (fortrinnsvis elite) satser på treningsleir i Tyrkia i uke 8 (vinterferien) sammen med A-laget.

Årets opplegg er ambisiøst, vi ser for oss gode treninger, med mange gutter og trenere. Vi har ambisjoner om å få til et bra opplegg med alt fra bedre mat på skolen,et tett og nært samarbeid med a-lag, rekruttlag og guttelag,  til keeperopplegg, treningsleir og god utvikling på gutta.Den aller viktigste jobben er å sikkerstille BÅDE bredde (juniorfotball for ALLE som vil),og et skikkelig elitetilbud for de som ønsker det.
Vi gleder oss til neste sesong.

Nå trenger jeg kontakt med ALLE som ikke kunne komme på dagens møte! Jeg har et lite kartleggingsskjema (dine ambisjoner og ønsker) som må fylles ut. Og jeg må vite om deg,slik at vi får deg med på lister o.l.
send meg en mail lasse.aarstrand@travelguard.com eller en sms til 900 23 133.

Jeg vet om noen,som var på a-trening, noen på kretstilltak og noen som var på trafikalt grunnkurs.... ta kontakt med meg!!!!
husk,dette gjelder ALLE som vil spillefotball, ikke bare elitesatsning.

Lasse

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar